2018 m. rugpjūčio 4 d., šeštadienis

Surink Lietuvą! Kaunas

   Pasidaviau visuotiniam pamišimui dėl magnetukų "Surink Lietuvą". O kaip galiu likti abejinga, jei ir taip kolekcionuoju magnetukus, tiesa, juos renku iš UNESCO saugomų objektų ir savo aplankytų vietovių. Nors svečiai, pamatę mano kolekciją, ją pradėjo pildyti įvairiais magnetukais iš savo kelionių. Dabar jau didelė magnetukų įvairovė, bet neišmetu nei vieno. Juk visi dovanoti su meile ir, žinau, kad žmogus būdamas svečioje šalyje galvojo apie mane, specialiai man pirko, todėl kiekvienas magnetukas man brangus, nors jau greitai teks galvoti, kur dar galėčiau kabinti, nes šaldytuvo durelės baigia užsipildyti.
  Mano potraukį magnetukams padidino naujai atsiradusi pramoga - keliauti po Lietuvą, pirkti magnetukus ir iš jų susidėti Lietuvos žemėlapį. Akcija - Surink Lietuvą.
   Pradėjau savo kolekciją nuo miesto, kuriame gyvenu, įsigyti šį magnetuką buvo paprasčiausia. Pavyko nufotografuoti ir objektą, kuris pavaizduotas ant magnetuko - Senį su pypke. Tai labai žavus paveikslas-grafiti, puošiantis, vieną senamiesčio namą.



   Kolekcija pradėta, dabar kelionėse po Lietuvą bus užduotis įsigyti magnetuką 😀



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...