2018 m. rugsėjo 8 d., šeštadienis

Surink Lietuvą! Varėna

   Labai simboliška ir teisinga, kad Varėnos magnetuką man nupirko ir padovanojo sesės šeima.


 
   Varėna garsėja grybais ir uogomis, magnetukas taip pat papuoštas grybais ir uogomis.


  O aš turiu prisipažinti nevalgau grybų ir nelabai juos pažįstu, todėl viena grybauti nevažiuoju. Važiuoju tik su sesės šeima, kurie yra tikri grybautojai ir puikiai pažįsta grybus. Mūsų grybavimas vyksta labai paprastai - sesuo su vyru renka valgomus grybus, mano vyras, tik tuos, kuriuos pažįsta, o aš renku visus, kurie man gražūs.  


  Todėl, kai atvažiuojame namo ir pradedame valyti, tai pirmiausia peržiūrimas mano krepšys ir sesuo ar jos vyras surūšiuoja: "valgomas... nevalgomas... valgomas... nevalgomas... nevalgomas... nevalgomas... valgomas" Paprastai valgomos būna voveraitės ir  baravykai, kuriuos man parodo sesės vyras, kad nebūtų taip liūdna, jog neradau nei vieno baravyko.


   Esu nepaprastai dėkinga sesės šeimai už magnetuką, o dar labiau už mano surinktų grybų išrūšiavimą.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...